Celkový počet zobrazení stránky

sobota 31. marca 2012

MAINTENANT J'AI GOOGLE

 Keď som bol malý , dostával som facky , pretože som robil pravopisné chyby , ale dnes mám google, ale dnes mám google ,google google google! 
Predo mnou nebol nikto , predstavoval som si nahú ,Scarlet Johansson .
Ale dnes mám google,ale dnes mám google,google google google! Predtým som nikdy nevidel mŕtve telo prevalcované žieravinou.[chorus] 
Predtým som platil za miesto v kine €10.50 ty vieš o čom hovorím .[chorus] 
Predtým som sa nudil, čítal som knihy, vzdelával som sa.[chorus] 
Predtým než som si kládol otázky, ktoré sa mi zjavovali v mysli, bol som bez odpovede .[chorus] 
Pred telefónmi som bol príliš nevzdelaný , nemal som čo povedať ,ani jednu kultivovanú vetu.[chorus] 
Predtým som nepoznal Číňanov ,až na tých ,ktorý chodili do čínskych reštaurácii. 
What what what is the fuque? Predtým som chcel ísť do nemocnice pre moju škvrnu na genitáliách.[chorus]
Ja ,keď sa ma niekto niečo opýta , idem googliť. 
Predtým som mal dievča ,dnes mám google .
Mal som televíziu ,dnes mám google. 
Jedával som s rodinou ,teraz mám google. 
Predtým som mal stoličku , teraz mám google. 
Predtým než bol výpadok prúdu ,sme sa zavýjali od smiechu, už nikdy viac ! 
Teraz zo všetkého najviac, zo všetkého najviac ,zo všetkého najviac všetko pre všetkých :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára