Celkový počet zobrazení stránky

streda, 7. septembra 2011

La noyée - Utopená

La noyée - Utopená


Tu t'en vas à la dérive  Odplávala si preč.
Sur la rivière du souvenir    Na rieke  spomienok.               
Et moi, courant sur la rive,  A ja ,behajúc na brehu
Je te crie de revenir   Kričal som aby si sa vratila
Mais, lentement, tu t'éloignes  Ale pomaly si sa vzďalovala
Et dans ma course éperdue,  a v mojom zmätenom behu
Peu à peu, je te regagne   Po troške  som si ťa získaval              
Un peu du terrain perdu.  Trochu v stratenom území.

De temps en temps, tu t'enfonces  Občas  si sa topila ,     
Dans le liquide mouvant    V meniacej sa vode
Ou bien, frôlant quelques ronces,   alebo v pastvinách niekoľkých černíc,
Tu hésites et tu m'attends   Váhaš  a čakaš na mňa             
En te cachant la figure   Skrývaš si tvár
Dans ta robe retroussée,    Vo svojich vyhrnutých šatách
De peur que ne te défigurent  Zo strachu z ktorého budeš znetvorená
Et la honte et les regrets. Z hamby a žialu.

Tu n'es plus qu'une pauvre épave,  Si nič iba stroskotanec
Chienne crevée au fil de l'eau   Mŕtvy pes  vo vode
Mais je reste ton esclave   Ale ja zostanem byť tvojím otrokom
Et plonge dans le ruisseau  a ponorený v potoku
Quand le souvenir s'arrête  Pokial  sa spomienka  neskončí
Et l'océan de l'oubli,  A oceán  zabudnutia
Brisant nos cœurs et nos têtes, zlomí naše srdcia a naše hlavy
A jamais, nous réunit    Navždy ,budeme spojený

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára