Celkový počet zobrazení stránky

piatok 7. októbra 2011

La Belle Dame Sans Regrets -Pekná dáma bez ľútosti


Dansons tu dis -Povedala si tancujme
Et moi, je suis - A ja , ja som(tancoval)
Mes pas sont gauches Moje kroky sú ťarbavé
Mes pieds tu fauches Moje nohy tvoje kráčanie
Je crains les sots  Obávam sa zbláznenia
Je cherche en vain les mots Márne hladám reč
Pour m'expliquer ta vie, alors Aby som si vysvetlil tvoj život
Tu ments, ma Soeur  Ty klameš ,moja sestra
Tu brises mon coeur Ty mi lámeš moje srdce
Je pense, tu sais Myslím ,že vieš
Erreurs, jamais Chyby ,nikdy
J'ecoute, tu parles Počúvám ,ty hovoríš
Je ne comprends pas bien Dobre nerozumiem
La belle dame sans regrets Pekná dáma bez ľútosti
Je pleure, tu ris  
Ja plačem, ty sa smeješ
Je chante, tu cries
Ja spievam ,ty kričíš
Tu semes les graines 
Ty seješ semená
D'un mauvais chene  
Zlého dubu

Mon ble s'envole Moje zrno uniká
Tu en a ras le bol 
Preplnila si misku
J'attends, toujours
Čakám ,stále
Mes cris sont sourds
Moje slzy sú tajné/tiché
Tu ments, ma Soeur
Ty klameš ,moja sestra
Tu brises mon coeur
Zlomila si mi srdce
Je pense, tu sais
Ja si myslím ,ty vieš
Erreurs, jamais Chyby , nikdy
J'ecoute, tu parles
Počúvam,ty hovoríš
Je ne comprends pas bien
Dobre nerozumiem
La belle dame sans regrets...
Pekná dáma bez ľútosti

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára