Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 8. septembra 2011

Je t'aime moi non plus (ja ťa ľúbim ja teba nie :)

Je t'aime moi non plus



Je t'aime, je t'aime
Oh oui je t'aime !

Moi non plus
Oh mon amour
Ľúbim ťa ,ľúbim ťa
Oh, áno , ľúbim ťa
Ja teba nie
Oh ,láska moja

Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens
 
Ako nejasná vlna
Vnikám ,vnikám a prichádzam
Medzi tvoje (lono/bedrá)obličky
Ja vnikám a ja vnikám
Medzi tvoje(lono/bedrá)obličky
A potom sa odťahujem


(refrain)
Tu es la vague, moi l'île nue
Tu vas, tu vas et tu viens
Entre mes reins
Tu vas et tu viens
Entre mes reins
Et je te rejoins
Ty si vlna ,ja som nahý ostrov
Ty vnikáš, ty vnikáš a prichádzaš
Medzi moje (lono/bedrá)obličky
Ty vnikáš a prichádzaš
Medzi moje (lono/bedrá)obličky
A ja ťa dostihávam

(refrain)
Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens

Ako nejasná vlna
Ja vnikám ,ja vnikám a prichádzam
Medzi tvoje (lono/bedrá)obličky
Ja vnikám a ja vnikám
Medzi tvoje (lono/bedrá)obličky
A potom sa odťahujem
 
Tu vas, tu vas et tu viens
Entre mes reins
Tu vas et tu viens
Entre mes reins
Et je te rejoins
Ty vnikáš, ty vnikáš a prichádzaš
Medzi moje (lono/bedrá)obličky
Ty vnikáš a prichádzaš
Medzi moje (lono/bedrá)obličky
A ja ťa dostihávam

(refrain)
L'amour physique est sans issue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Et je me retiens
Non ! Maintenant viens !

Neexistuje únik z fyzickej lásky
Ja vnikám ,ja vnikám a prichádzam
Medzi tvoje (lona/bedrá)obličky
Ja chodím ,ja chodím
Ja vnikám a ja vnikám
Nie ! teraz príď...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára