Celkový počet zobrazení stránky

sobota 15. októbra 2011

Comic strip

Viens petite fille dans mon comic strip  Poď moja malá do môjho komiksového seriálu. 
Viens faire des bull's, viens faire des
Príďte spravte bublinu ,spravte :
WIP !Des CLIP ! CRAP ! des BANG ! des VLOP ! et
des ZIP !

SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !

J'distribue les swings et les uppercutsDistribujem hojdačky a háky
Ca fait VLAM !  Bolo to VLAM
ça fait SPLATCH !Bolo to SPLATCH!
 et ça
fait CHTUCK !
a bolo zo Chtuck!Ou bien BOMP ! Alebo taktiež BOMP !ou HUMPF ! alebo HUMPF!parfois même PFFF ! dokonca niekedyPFF!

SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !

Viens petite fill' dans mon comic strip Poď moja malá do môjho komiksového seriálu. 
Viens faire des bull's, viens faire des WIP !
Príďte spravte bublinu ,spravte Wip!
Des CLIP ! CRAP ! des BANG ! des VLOP ! et
des ZIP !


SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !

Viens avec moi par dessus les buildings
Poď so mnou za budovuCa fait WHIN ! quand on s'envole et puis KLING ! Bolo to WHIN ! Keď sme vzlietli a potom KLING!Après quoi je fais TILT ! et ça fait BOING ! Potom ako som TILT! a to je BOING

SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !

Viens petite fill' dans mon comic strip
Poď moja malá do môjho komiksového seriáluViens faire des bull's, viens faire des WIP !Príďte spravte bublinu ,spravte Wip!Des CLIP ! CRAP ! des BANG ! des VLOP ! et
des ZIP !

SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !

N'aies pas peur bébé agrippe-toi CHRACK !
Neboj sa moja bábika  počkaj CHRACK!
Je suis là CRASH ! pour te protéger TCHLACK !
Ja som tam CRASH!aby som ťa ochránil TCHLACK !
Ferme les yeux CRACK ! embrasse-moi SMACK ! Zavri oči CRACK! Pobozkaj ma SMACK !

SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZ !
SHEBAM ! POW ! BLOP ! WIZZZZZ !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára