Celkový počet zobrazení stránky

sobota 15. októbra 2011

Divine Idylle

Divine Idylle  - Božská láska


Dans l'espoir docile  S poslušnou nádejou
Tes ailes fragiles  Tvoje krehké krídla
Je te devine  Som ťa odhadla
Divine idylle
Božská láska
L'amour qui sommeille  Láska ktorá driemala
Dans un souffle irréel  
Pod neskutočnou inšpiráciou


Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle Moja hlúposť, moja túžba ,môj rozmar

Je te vole une plume Ukradnem ti perie
Pour écrire une rime  aby som napísala rým
Au clair de la lune
Pri mesačnom svetle
Mon amie l'idylle
Môj božský priateľ
Mon âme idéale Moja spriazdnená duša
À la larme fatale  Na smrteľné slzy


Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle Moja hlúposť, moja túžba ,môj rozmar
Divine idylle - Mon âme idéale Božská láska  -Moja spriazdnená duša

Sur mes vagues à l'âme  Vlny v mojej duši
Elle a hissé la voile  Ona odhodila plachtu
J'ai le mal des chimères
Aj zlo chimér
Le coeur en flammes  
Srdce v plameňoch
Des étincelles 
Iskrí
Il faut qu'elle freine 
Musí spomaliť
Si je ferme les yeux, elle m'appelle
Keď zavriem oči , volá ma

Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle Moja hlúposť, moja túžba ,moj rozmar
Divine idylle Božská láska

Mon amie l'idylle
Môj božský priateľ
Je réve idylle
Divine idylle
Božská láska
Mon âme idéale
Moja spriazdnená duša
Mon idylle
môj rozmar

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára