Celkový počet zobrazení stránky

piatok 11. novembra 2011

L' Amour Ne Dure Pas Toujours

Láska netrvá večne

pourquoi t'inquiète mon silence
crois-moi tu n'as plus de recours
que prendre ton mal en patience
l'amour ne dure pas toujours

Prečo ťa moje mlčanie znepokojuje
Ver mi , nemáš inú možnosť
Než zobrať svoju zlobu/bolesť s trpezlivosťou
Láska netrvá večne

tu te jouais de moi, je pense
quand je croyais t'aimer d'amour
aujourd'hui change la balance
l'amour ne dure pas toujours

Zahrával si sa so mnou , myslím si
Keď som si verila že ťa naozaj milujem
Dnes sa veci menia
Láska netrvá večne


tu as été mon espérance
je t'ai appelé au secours
tu vins, bien tard, mais pour ma chance
l'amour ne dure pas toujours

Bol si mojou nádejou
Volala som ťa o pomoc
Ty si prišiel , veľmi neskoro ,ale našťastie pre mňa
Láska netrvá večne


tu fus aussi ma délivrance
tout s'est passé en quelques jours
avant, après c'est la souffrance
l'amour ne dure pas toujours

Bol si aj mojim  vykúpením
Všetko sa udialo za pár dní
Predtým , potom to boli len útrapy
Láska netrvá večne






tu n'as fus donc qu'une expérience
on s'est trompés chacun son tour
mon coeur fatigué prend vacance
l'amour ne dure pas toujours


Potom si bol len skúsenosťou
Obaja robíme chyby
Moje unavené srdce si berie dovolenku
Láska netrvá večne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára