Celkový počet zobrazení stránky

piatok 11. novembra 2011

Comme - Ako

 



Je t'aimais trop
Milovala som ťa príliš moc
J'aimais trop ton visage
Milovala som veľmi tvoju tvár
Comme un oiseau
Ako vtáka
J'ai pu te mettre en cage
By som ťa bola schopná dať do klietky
Mais un oiseau en pleurs
Ale plakajúci vtáčik
Tes larmes me font peur
Tvoje slzy ma desia





Comme une fleur
Ako kvetinu
Que l'on cueille en chemin
Vytrhnutú na ceste
J'ai pris ton coeur
Som ti zobrala srdce
Pour l'avoir dans ma main
Aby som ho držala v rukách
Mais une fleur en meure
Ale kvetina umrie
Que deviendra ton coeur
Keď vzdiališ svoje srdce


Comme un beau rêve
Ako krásny sen
Voulu sans réfléchir
Zámerne bez premýšlania
L'amour s'achève
Láska končí
Je ne sais pas mentir
Neviem ako mám klamať
Mon rêve est à sa fin
Môj sen sa chýli ku koncu
Et j'ai mal de ton chagrin
A som chorá z tvojho smútku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára