Celkový počet zobrazení stránky

sobota 19. novembra 2011

Je t'aime


Milujem ťa

D'accord, il existait
D'autres façons de se quitter
Quelques clats de verre
Auraient peut-tre pu nous aider
Dans ce silence amer
J'ai décidé de pardonner
Les erreurs qu'on peut faire
À trop s'aimer
Áno , existovali
aj iné spôsoby ako sa rozlúčiť
Nejaké črepiny zo skla
By nám mohli pomôcť
V trpkom mlčaní
Som sa rozhodla odpustiť
Chyby , ktoré sa môžu stať
Z veľkej lásky
D'accord la petite fille
En moi souvent te réclamait
Presque comme une mère
Tu me bordais, me protègeais
Je t'ai volé ce sang
Qu'on aurait pas dû partager
À bout de mots, de rêves
Je vais crier
Áno ,malé dievča
Vo mne ťa často žiadalo
Takmer ako matku
Aby si ma prikrýval , ochraňoval
Vzala som ti tú krv
o ktorú sa nemožno podeliť
Na konci slov , túžby
Ja budem kričať


Je t'aime, Je t'aime
Comme un fou, comme un soldat
Comme une star du cinéma
Je t'aime, je t'aime
Comme un loup, comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t'aime comme ça
Milujem ťa,milujem ťa
Ako blázon ,ako vojak
Ako filmová hviezda
Milujem ťa,milujem ťa
Ako vlk , ako kráľ
Ako človek ktorým nie som
Vidíš , tak ťa milujem.

D'accord, je t'ai confi
Tous mes sourires, tous mes secrets
Même ceux, dont seul un frère
Est le gardien inavoué
Dans cette maison de pierre
Satan nous regardait danser
J'ai tant voulu la guerre
De corps qui se faisaient la paix
Áno , zverila som ti
všetky moje úsmevy a moje tajomstvá
Dokonca aj tie , ktorých jediný brat
Je neprestajný strážca
V tom dome s kameňa
Satan nás videl tancovať
Toľko som chcela vojnu
tiel , ktoré sa zmieria

Je t'aime, Je t'aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star du cinéma
Je t'aime, je t'aime,
Comme un loup, comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t'aime comme ça
Milujem ťa,milujem ťa
Ako blázon ,ako vojak
Ako filmová hviezda
Milujem ťa,milujem ťa
Ako vlk , ako kráľ
Ako človek ktorým nie som
Vidíš , tak ťa milujem.

Vidíš , tak ťa milujem.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára