Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 8. septembra 2011

Cha cha cha du loup ( vlkovo cha cha cha ;)

Cha cha cha du loup

Connais-tu l'histoire    Poznáš ten príbeh
Que m' racontait ma nounou ? Ktorý mi rozprávala moja pestúnka?
C'est une belle histoire Je to pekná historka
Qu' j'écoutais sur ses genoux  ktorú som počúval na jej kolenách
Si le cœur t'en dit  Ak máš chuť
Ma jolie moja pekná
Écoute-moi počúvaj ma
J' vais te la dire à mi-voix Poviem ti to miernym hlasom.
L'était une fille Bolo raz jedno dievča
Douce et tendre comme toi nežné a krehké ako ty
Tout aussi gentille  A taktiež milé
Se promenait dans les bois sa prechádzalo v lese
Et voilà soudain Keď náhle
Qu'en chemin Na ceste
Elle aperçoit  postrehla
L' grand méchant loup aux abois veľkého zlomiselného vlka v lese
Hou ! hou ! hou ! hou !Hou ! hou ! hou ! hou !
Cha-cha-cha du loup Cha-cha-cha od vlka
Hou ! hou ! hou ! hou !Hou ! hou ! hou ! hou !
Cha-cha-cha du loup Cha-cha-cha od vlka
Tu es encor à l'âge Si stále vo veku
Où les filles ont peur de nous keď sa dievčatá boja nás
Tu es bien trop sage Si moc dobrá
Pour venir sur mes genoux aby si si sadla na moje kolená
Mais je t'aime bien, ale ja ťa moc ľúbim
Ne crains rien neboj sa
Approche-toi prídi bližšie
Je ne te mangerai pas Nezjem ťa

Ne sois pas cruelle Nebuď krutá
Viens dans mes bras ma jolie Poď do môjho náručia moja pekná
Viens plus près ma belle  Poď bližšie moja nádherná
Et ne tremble pas ainsi  a netras sa tak
Je ne te ferai Aucun mal Ja ti neublížim

Je ne suis pas Ja nie som
Le grand méchant loup aux abois Veľký zlý vlk z lesa


Hou ! hou ! hou ! hou !
Cha-cha-cha du loup
Hou ! hou ! hou ! hou !
Cha-cha-cha du loup(od vlka:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára