Celkový počet zobrazení stránky

utorok 13. septembra 2011

Comment te dire adieu - Ako sa s tebou rozlúčiť

Sous aucun prétexte je ne veux
Avoir de réflexes malheureux
Il faut que tu m'expliques un peu mieux
Comment te dire adieu
undefined http://lyricstranslate.com/

Sous aucun pretexte je ne veux            V žiadnom prípade nechcem
avoir de reflexes malheureux,               mať nešťastné  odozvy
il faut que tu m'expliques un peu mieux potrebujem aby si mi to vysvetlil trochu lepšie
comment te dire adieu                         Ako sa s tebou rozlúčiť
Mon coeur de silex vite prend feu,       Moja kamenná duša sa  rýchlo vznietila
ton coeur de pyrex resiste au feu,        tvoje ohňovzdorné srdce odolávalo ohňu
je suis bien perplexe, je ne veux          ja som veľmi zmätená ,ja to nechcem
me resoudre aux adieus                      riešiť opustením 


Je sais bien qu'un ex amour n'a pas de chance,  Ja viem že minulá láska nemala šancu
ou si peu,                                            alebo veľmi malú
mais pour moi un explication voudrait mieux  ale pre mňa  by bolo vysvetlenie lepšie


Sous aucun pretexte je ne veux V žiadnom prípade nechcem
devant toi surexposer mes yeux,predtýmnež mi preexponuješ (preženieš;) moje oči
Derrière un Kleenex  je saurais mieux zo zadu Kleenexu ,ťa budem poznať lepšie
comment te dire adieu, Ako sa s tebou rozlúčiť
comment te dire adieu Ako sa s tebou rozlúčiť


Tu as mis a l'index nos nuits blanches, Ty si čierna listina, naších bezsenných nocí
nos matins gris-bleu,  naších sivo-modrých rán
mais pour moi un explication voudrait mieux ale pre mňa by bolo vysvetlenie lepšie
Sous aucun pretexte je ne veux V žiadnom prípade nechcem
devant toi surexposer mes yeux, predtým než mi preexponuješ (preženieš;) moje oči
Derrière un Kleenex  je saurais mieux zo zadu Kleenexu ,ťa budem poznať lepšie
comment te dire adieu,Ako sa s tebou rozlúčiť
comment te dire adieu,Ako sa s tebou rozlúčiť
comment te dire adieuAko sa s tebou rozlúčiť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára