Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 19. septembra 2011

La lune brille pour toi - Mesiac žiari pre teba

Fermes les yeux Zavri oči
Et laisses les étoiles a nechaj hviezdy
S'accrocher à tes doigts pripnúť sa na tvoje prsty
Comme des papillons, mon amour Ako motýle ,moja láska
La nuit est belle Noc je krásna
Approches-toi de moi Priblíž sa ku mňe 
Ouvres tes ailes Otvor si krídla
La lune est telle un ange Mesiac je taký anjel
Veille sur toi Strážiť si ťa
Si tu as peur d'apprendre à voler Keď sa nebudeš báť učiť sa lietať

Les battements de mon coeur Tlkot môjho srdca
Disent je suis tout près Hovorí že som nablízku

J'ai demandé un ciel parfait Želala som si od dokonalého neba
Pour que tu puisses enfin rêver Aby ktorého mocou si konečne začal snívať
Fermes les yeux Zavri oči
La nuit sera ton amie Noc bude tvojím priateľom


Sens comme le vent Rozum ako vietor
Caresse ton visage Hladká tvoju tvár
Gageons que le temps Zárukou ako čas
Ne soit juste qu'un mirage Je to len prelud
La nuit est belle Noc je pekná

Approches-toi de moi Poď ku mne
On ne voit plus qu'elle My to nechceme viac vidieť

La lune, mon amour Mesiac ,moja láska
Brille pour toi Žiari pre teba
Fermes les yeux Zavri oči
Et laisses les étoiles A nechaj hviezdy
Briller de tout leurs feux Žiariť na všetky ohne

Comme d'immenses soleils, mon amour Ako nekonečné slnká ,moja láska

La nuit est belle Noc je pekná
Approches-toi de moi Poď ku mne
Ouvres grand tes ailes Roztvor veľmi svoje krídla

C'est toi, mon amour To si ty ,moja láska
Qui brille pour moi Ktorá žiari pre mňa
C'est toi mon amour  To si ty moja láska
Qui brille pour moi Kto žiari pre mňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára