Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 19. septembra 2011

La vie en rose - Ružový život

Des yeux qui font baisser les miens Oči, ktoré nútia sklopiť tie moje
Un rire qui se perd sur sa bouche
smiech, ktorý skrýva na perách
Voila le portrait sans retouches
hľa, portrét bez retuše                                                                           
De l'homme auquel j'appartiens muža, ktorému patrím.



Quand il me prend dans ses bras Keď ma vezme do náručia
Il me parle tout bas
rozpráva mi tichým hlasom
Je vois la vie en rose
vidím život naružovo
Il me dit des mots d'amour
rozpráva mi o láske
Des mots de tous les jours
všednými každodennými slovami
Et ça me fait quelque chose
a tým niečim


Il est entré dans mon coeur vstupuje do môjho srdca
Une part de bonheur trocha šťastia
Dont je connais la cause
a ja poznám dôvod
C'est lui pour moi, moi pour lui, dans la vie
on je tu pre mňa, ja pre neho na život
Il me l'a dit, l'a juré, pour la vie
povedal mi to, odprisahal na život
Et des que je l'aperçois
a kým ho pozorujem
Alors je sens en moi,
cítim
Mon coeur qui bat
ako mi bije srdce.

Des nuits d'amour à ne plus finir Noci naplnené končiacou láskou
Un grand bonheur qui prend sa place
strieda ich veľké šťastie
Les ennuis, les chagrins s'effacent
nuda a trápenia sa zmazávajú
Heureux, heureux a en mourir
šťastní, šťastní až na smrť.

Quand il me prend dans ses bras
Keď ma vezme do náručia
Il me parle tout bas
rozpráva mi tichým hlasom
Je vois la vie en rose
vidím život naružovo
Il me dit des mots d'amour
rozpráva mi o láske
Des mots de tous les jours
všednými každodennými slovami
Et ça me fait quelque chose
a tým niečo
Il est entré dans mon coeur
vstupuje do môjho srdca
Une part de bonheur
trocha šťastia
Dont je connais la cause
a ja poznám dôvod




C'est toi pour moi, moi pour toi, dans la vie
ty si tu pre mňa, ja pre teba pre život
Ils me l'as dit, l'as juré, pour la vie
povedal si mi to, odprisahal na život
Et des que je t'aperçois
a kým ťa pozorujem
Alors je sens en moi
cítim
Mon coeur qui bat
ako mi bije srdce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára